اخبار

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان:

همه بیمارستان‌های کرمانشاه در نوروز فعالند/ هیچ بیماری بدون دارو و درمان نمی‌ماند

بیمار

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از فعالیت همه بیمارستانهای استان در ایام نوروز خبر داد و افزود: شیفت بندی نیروهای بیمارستان ها انجام گرفته و تمام تخصص های ضروری در بیمارستان ها حضور دارند.

دکتر قباد محمدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تعطیلات نوروز گفت: در این ایام مراکز درمانی خصوصی فعالیت ندارند، بنابراین حجم مراجعات به بیمارستان ها افزایش می یابد.

وی با اشاره به فعالیت تمام بیمارستان ها در نوروز گفت: شیفت بندی نیروهای بیمارستان ها انجام شده و بیمارستان ها مکلف شده اند حضور پزشکان در تخصص های ضروری مانند بیهوشی، جراحی، زنان و زایمان و ... را در تعطیلات نوروز داشته باشند.

دکتر محمدی گفت: علاوه بر این، با توجه به اینکه عمده مراجعات در ایام نوروز مربوط به اورژانس است، پزشکان عمومی اورژانس بیمارستان ها هم افزایش داده شده اند تا خدمات رسانی بهتری به مردم صورت گیرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: اورژانس پیش بیمارستانی هم در ایام نوروز در آماده باش کامل خواهد بود.

دکتر محمدی با اشاره به ذخیره مناسب دارو و تجهیزات مصرفی در بیمارستان های استان گفت: هیچ بیماری در تعطیلات نوروز بدون درمان و دارو نمی ماند.

وی از فعالیت تمام داروخانه های شبانه روزی در تعطیلات نوروز خبر داد و افزود: در برخی شهرستانها که نیاز باشد، برخی داروخانه های روزانه هم فعالیت دارند.

۳ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید